Meteen naar de content

Land/regio

Winkelwagen

Verzendbeleid

Hieronder zie je de gemiddelde levertijd van al onze pakketten:


- Zodra een bestelling is geplaatst, hebben we 1-3 werkdagen nodig om de bestelling te verwerken. Doordeweeks duurt het één werkdag, maar als je op vrijdagavond of in het weekend bestelt, kan het iets langer duren.

- Zodra je bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en duurt de bezorging gemiddeld 8-12 werkdagen.

We streven ernaar om het bestel- en leveringsproces zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht je echter vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe je bestelling wordt verwerkt en geleverd.

Een bestelling plaatsen
Het bestelproces bij Divorn is zo eenvoudig mogelijk. Ga eerst naar de
productpagina en voeg je het gewenste product toe aan je winkelmandje. Dit doe je door op de zwarte knop “In winkelmand” te klikken.

Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten hebt geselecteerd. Als alles in orde is, klik je op het vakje “Doorgaan naar kassa”. Voer op de informatiepagina de juiste adresgegevens in. Zorg ervoor dat alle informatie correct is. Zodra deze informatie correct is ingevoerd, kun je op de knop “Doorgaan naar verzending” klikken.

Op de pagina “Verzenden” heb je de mogelijkheid om de adresgegevens die je hebt ingevoerd bij te werken. Alle zendingen worden volledig gratis verzonden. Als blijk van onze waardering voor onze klanten betalen wij altijd de verzend- en leveringskosten. Je kunt nu verdergaan door op het veld “Doorgaan naar betaling” te klikken.

Onder betaalopties kun je kiezen uit verschillende betaalmethoden. Op divorn.nl
divorn.nl zijn alle betaalmogelijkheden SSL gecodeerd, waardoor je altijd kunt vertrouwen op een veilige betaalomgeving.

- Klarna (late betaling)

- Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)

- Paypal-account

- EPS

- Met onmiddellijke ingang


Zodra je de juiste betaalmethode hebt geselecteerd, klik je op het vakje
“Bestelling afronden” en je wordt doorgestuurd naar de door jou gekozen betaalmethode. Volg de instructies op deze pagina om je bestelling af te ronden. In het onwaarschijnlijke geval dat je problemen hebt met je bestelling, kun je altijd contact met ons opnemen.

Verzendkosten

Wij betalen verzendkosten voor elke bestelling. Al onze producten zijn
100% gratis. Er is ook geen minimumbestelling vereist.

Je bestelling verzenden
Heb je de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Dan wil je er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen we ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden. Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen kunnen vragen voor onze producten, hebben we ervoor gekozen om pakketten in grote hoeveelheden te groeperen en ze allemaal in één keer te versturen wanneer we onze minimale hoeveelheid hebben bereikt. We hopen op je begrip en bereidheid om ons te helpen een betere en gezondere wereld te creëren.

Let op: Net als veel andere online winkels hebben we het erg druk en er kunnen vertragingen optreden als gevolg van de Corona-crisis, houd hier rekening mee als je je bestelling plaatst. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Om er zeker van te zijn dat je bestelling vandaag nog wordt verzonden, kun je contact met ons opnemen via e-mail. Ons serviceteam adviseert je graag over de juiste oplossing.