Meteen naar de content

Land/regio

Winkelwagen

Retourbeleid

HOUD ER REKENING MEE DAT WE GEEN GRATIS RETOURZENDINGEN AANBIEDEN, HIER ZIJN KOSTEN AAN VERBONDEN.

Retourneren Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren? Ja, dat is mogelijk.

Als je niet tevreden bent met de artikelen die je hebt besteld, heb je de mogelijkheid om deze binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren.

In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:

1. 1. De bestelling bevat nog alle juiste onderdelen, componenten en de verpakking is precies zo aangekomen als het product. 2. Normale behandeling van het product is evident, breuk door onzorgvuldige behandeling is uitgesloten. 3. Producten waarbij hygiëne belangrijk is, zijn grondig gereinigd voordat het retourproces begint. 4. Het product is direct defect gebleken. 4. Het product is direct na ontvangst defect gebleken. 5. We hebben het recht om verzendkosten in rekening te brengen. Wij hebben het recht om verzendkosten in rekening te brengen bij de klant. 6. Een retourzending wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en als aan de voorwaarden is voldaan, wordt de retourzending binnen deze periode officieel bevestigd.

*Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde goederen te weigeren als wij vermoeden dat de goederen gebruikt of beschadigd zijn buiten onze schuld om.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? Als je bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, doe dan het volgende om de retourprocedure te starten - Stuur een e-mail naar: info@divron.nl - Zorg ervoor dat de e-mail het volgende bevat:

Bestelnummer Reden voor retouraanvraag Foto van het product in geval van breuk Voornaam + achternaam van de klant Adres van de klant

Wij nemen dan contact met je op en geven je het retouradres. Stuur de retourzending nooit naar de afzender, wij sturen je het juiste adres als je ons hierom gevraagd hebt. ons erom gevraagd hebt. Jij, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van het geretourneerde product.

ANNULERING

De consument heeft een herroepingsrecht volgens de volgende bepaling als de consument een natuurlijke persoon is die een juridische transactie aangaat voor doeleinden die niet overwegend verband houden met zijn of haar commerciële of beroepsactiviteit:

A. Herroepingsrecht De herroepingstermijn bedraagt 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de laatste goederen heeft ontvangen of aanvaard.

Aangezien we met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen uitgevoerd zodra ze zijn geplaatst. Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken voor de levering, dus een terugbetaling is niet mogelijk na ontvangst van de goederen.

Om je herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons Divorn via een duidelijke verklaring per e-mail op de hoogte stellen van je beslissing om dit contract te herroepen. De herroeping is voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten voor het retourneren van de goederen zijn voor rekening van de koper.

Registratie van zendingen onderweg

Aangezien onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere transittijden zijn waarover wij geen controle hebben. Als de goederen al onderweg zijn naar jou, is annulering niet mogelijk. Wacht tot je de goederen hebt ontvangen en stuur ze dan naar ons terug. Je kunt ons natuurlijk wel van tevoren op de hoogte stellen van je annulering.

Om je de snelst mogelijke terugzending te garanderen, vragen we je om ons een verzendbevestiging te sturen.

Gevolgen van annulering Als u dit contract annuleert, moeten wij alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, met uitzondering van de verzendkosten (met uitzondering van extra kosten die voortvloeien uit het feit dat u een ander type levering hebt gekozen dan de goedkoopste standaardlevering die wij aanbieden), onverwijld en binnen 14 dagen na de dag waarop wij bericht hebben ontvangen van uw annulering van dit contract en ontvangst van de goederen, terugbetalen. Voor deze terugbetaling zullen we hetzelfde betaalmiddel gebruiken dat u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; deze terugbetaling zal u in geen geval in rekening worden gebracht.

** ALLE RETOURZENDINGEN WORDEN OP KOSTEN VAN DE KLANT NAAR ONS CENTRALE MAGAZIJN IN AZIË VERZONDEN.